اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حافظان و قاریان مستعد را در سطح دانشگاه‌های کشور را شناسایی می‌کنیم

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان کشور در اسفراین گفت: حافظان و قاریان مستعد را در سطح دانشگاه‌های کشور را شناسایی و برای آنها برنامه‌های ارتقای کیفیت تلاوت و حفظ تدارک دیده‌ایم.

حافظان و قاریان مستعد را در سطح دانشگاه‌های کشور را شناسایی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین محمدمهدی بحرالعلوم اظهار کرد: یک برنامه ۵ ساله را برای حمایت و فعالیت قرآنی داریم که امسال در سال چهارم آن برنامه هستیم  که در حوزه فعالیت آموزشی تبلیغی و پژوهشی برنامه‌ها قرار داریم.

وی گفت: در حوزه فعالیت آموزشی حافظان و قاریان مستعد را در دانشگاه‌ها شناسایی کرده و برای آنها  برنامه‌های ارتقای کیفیت تلاوت و حفظ تدارک دیده‌ایم و همچنین برای کسانی که هم علاقه‌مند و هم توانمند هستند دوره‌های تربیت‌معلم قرآنی گذاشتیم تاکنون عده  خوبی از این دانشجویان در این برنامه شرکت کردند.

رئیس  مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان کشور افزود: در حیطه برنامه‌های تبلیغی و ترویجی جشنواره قرآن و عترت را داریم  که تاکنون ۲۴ دوره برگزار شد و از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار بوده است.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی از قبیل ستاد عالی مسابقات قرآن در کشور دو بار تاکنون از این فعالیت تقدیر کردند که به‌عنوان یکی از دستگاه‌هایی که فعالیت جشنواره قرآن را به خوبی انجام می‌دهیم  در کنار آن بحث محافل قرآن را داریم و نمایشگاه‌های قرآن ازجمله همین هفته قرآن و عترت که ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه است  که محافل قرآنی برگزار می‌شود از جمله همین محفل که در دانشکده علوم پزشکی اسفراین است.

بحرالعلوم گفت: در حیطه فعالیت‌های پژوهشی  ۲ مجله  علمی، پژوهشی داریم  یک مجله قرآن و طب و دیگری مجله سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت که به حمدالله  اینها هم به‌صورت فصل‌نامه منتشر می‌شود و در مجموعه ما علاوه  بر خود دانشکده علوم پزشکی که فعالیت قرآنی دارند  در مرکز هم سعی می‌کنیم این فعالیت‌ها را رصد کنیم درواقع نظارت می‌کنیم که کیفیت و کمیت را ارتقا بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول